Katten min!

Som jag har skrivit tidigare så sov ju Melany här, det är ju alltid kul!
Men hon var tvungen att sticka hem vid klockan fem, det var lite synd... :P Men det gjorde inte så mycket!
Sen satt jag hemma och myste med katten. Fin hon är...! Och tittade på Crocodile Dundee tills mamma kom hem runt halv elva. Men jag skrattar ihjäl mig så fort jag ser den filmen! Hahaha! ;)
Just NU tittar jag på nåt program som är ganska kul. Vet ni varför? De viker ihop kändisars ansikten... Nån supermodell såg helt plötsligt ut som Michael Jackson efter ett antal operationer... Heh... Nu spelade nån en låt med tandtråd! Sjukt. XD
Och mamma har varit snäll och köpt hem lite goda flingor. Wihii! Tack mamma..! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0