Rockfest???

Gaahhh...! Så otroligt dålig jag är på att blogga nu! Ledsen, igen...:(
Men vi ska ha en fest med klassen på fredag, och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig! Några förslag? O.o

Men idag började ju skolan, vi har ju faktiskt haft en veckas lov, haha! :)
Och jag längtade inte efter att träffa klassen som man gör efter sommarlov och jullov, så det var ett minus.
Vi har haft matte och so bland annat. Aptråkigt. (Haha, hade lust att skriva "aptråkigt".)
Och så har jag beställt hem House of Night serietidningar, som kommer i brevlådan nån gång den här veckan. Jihaaa!
Efter skolan följde jag iallafall med Minette hem, vi gjorde inget speciellt, det var "chill". XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0