Landet!

Nu har jag varit på landet i 3 dagar. Det var kul! Det är anledningen till att jag inte har skrivit något, ledsen!
Men jag har också varit så duktig att jag gick igenom isen, haha! Om ni undrar hur det gick till så var det för att jag och Norma var ute och hackade stora hål i isen, vilket var ganska kul. Men när vi skulle gå hem så fanns det ju inget säkert ställe att gå på. Så vi fick gå runt hela ''ön". Fast det fanns fortfarande inget bra ställe. Så Norma bara gick rakt ut på ett tunt ställe med sina nätta små skor. Dessvärre hade jag gummistövlar så det blev lite annorlunda för mig.
"Norma, du vet väl att det är ganska djupt hä... NEEEEEJJ!!!!", plums så var jag inte lika torr längre. Hehe.
Vi fick skynda oss hem. ^^


Men vi har även bakat cupcakes, kelat med katten, tittat på film, skrattat, varit i skogen, klättrat i träd, läst böcker, flummat, pratat, ritat och ätit chips!
Jag är iallafall väldigt nöjd. :)
Hajdo!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3290021/images/2012/pic_192084347.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0